Lektoři

hubatka
Mgr. Miloslav Hubatka

Miloslav Hubatka vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně, obory pedagogika a historie.

 

Jeho specializací je rozvoj potenciálu a nadání u dětí. 21 let pracoval ve školství právě na školách se zaměřením na moderní technologie a z toho 10 let jako ředitel školy, která měla ve své specializaci mimo moderních technologií i program na rozvoj nadaných a talentovaných dětí.

 

Publikuje v mnoha odborných časopisech a žurnálech, provádí poradenskou činnost v oblasti využití talentů u dětí. V roce 2014 vydal svoji první knihu Úspěšní vychovávají své děti jinak (Edika, 2014), která je zaměřena na úspěšné modely a formy rozvoje dětí a na zákonitosti s tímto spojené.

manena_04
Mgr. Václav Maněna, Ph.D.

Učitel, lektor, ajťák, jůtůber. Specialista na online vzdělávání a využívání technologií ve výuce.

 

Učím informatiku na střední škole (Kombinované lyceum Březová). Jsem i lektor, ajťák, jůtůber  a správce facebookové skupiny Výuka informatiky. Mám dlouholeté praktické zkušenosti s e-learningem, online vzděláváním a využíváním technologií ve výuce. Založil jsem a spravuji facebookovou skupinu Moodle CZ & SK.

 

Poskytuji webináře a online konzultace pro školy a organizace, které podporují vzdělávání. Radím firmám a vzdělávacím agenturám s nasazením a využitím vzdělávacích technologií.

 

Na sociálních sítích publikuji tipy a různé legrácky z výuky informatiky:

- Střípky z výuky ICT na Facebooku
- Střípky z výuky ICT na Instagramu

 

Jsem členem české Google User Group, protože to má smysl a pomáhá mi to.

Kaliba Martin_foto
Mgr. Martin Kaliba, Ph.D.

Martin Kaliba je sociální pedagog, učitel a vysokoškolský pedagog.

 

Zabývá se aktuálními trendy ve vzdělávání v kontextu nových výzev 21. století. Lektoruje témata z oblasti práce se třídou (práce s třídním klimatem, primární prevence rizikového chování, inspirace pro třídnické hodiny atd.), nových forem rizikového chování a jeho prevence (online rizikové chování, ohrožení dětí výzvami současného světa, nové formy závislostí atd.) a využitím digitálních nástrojů ve vzdělávání (digitální aplikace ve výuce, únikové hry, online wellbeing atd.).

 

Má zkušenosti s přímou prací se třídou (jako učitel, lektor primární prevence, sociální pedagog), s organizací vzdělávacích akcí (např. jako táborový vedoucí), s lektorováním pro pedagogy i vědeckovýzkumnou činností a publikováním odborných textů.

1660556364091
Mgr. Štěpán Peterka
Štěpán Peterka je táta tří holek, vývojář deskových her, pedagog a volnočasový pedagog.
 
Během své kariéry působil jako vedoucí dětské vodácké skupiny, učitel na gymnáziu, základní škole i na II. LF Univerzity Karlovy, vedl projekt Talnet, podílel se na organizaci předmětových olympiád. Od roku 2012 byl u vzniku Systému podpory nadání v ČR, ve kterém měl na starosti aktivity pro nadané žáky.
 
V současné době se věnuje designu deskových her, gamifikaci vzdělávání a projektu Talnet Junior pro nadané děti prvního stupně.
tetzeli
Ing. Michaela Tetzeli

Michaela Tetzeli je HR konzultantka, koučka a lektorka.

 

Dlouholetá práce ať v roli HR manažerky či konzultantky pro lidské zdroje, stejně jako praxe lektorky, koučky a terapeutky ji vedla k poznání, že si často stojíme v cestě k úspěchu sami.

 

Cílem její práce je vzájemná inspirace k vědomému využívání vlastních zdrojů, talentů a osobní odpovědnosti na cestě k úspěchu, spokojenosti, k vytváření pozitivního sociálního kapitálu a dlouhodobé prosperity a jedinečnosti.

Popelák
Mgr. Bc. Miroslav Popelák

Miroslav Popelák je vystudovaný sociální pedagog. Dvanáct let pracoval jako terapeut s dospělými (závislosti zejm. drogy a alkohol, diagnostikované poruchy osobnosti). Je absolventem pětiletého psychoterapeutického výcviku.

 

Ve své činnosti se zaměřuje zejména na oblast sociálního poradenství, jehož cílem je naučit druhé vnímat běžné sociální situace, se kterými se setkávají, správně jim porozumět a naučit se na ně adekvátně reagovat. Zkušenosti má i z oblasti zážitkové pedagogiky z dětských táborů a adaptačních kurzů pro středoškoláky.

IMG_20240830_074207(1) (1)
Mgr. Iva Bednářová

Iva Bednářová je speciální pedagožka. V současné době pracuje na pozici ředitelky mateřské školy.

 

Absolvovala kurz rozvoje jazykových schopností dle D. B. Elkonina, který využívá v rámci práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci své praxe hledá a nalézá přístupy k jednotlivým dětem s jejich potřebami a přizpůsobuje práci učitelky prakticky formou výroby vzdělávacích materiálů na míru dítěti. Je zastáncem instituce uvádějícího pedagoga a využití supervize na pracovišti.

 

Speciálního pedagoga vnímá jako nezbytnou součást mateřské školy, neboť je to odborník, který dokáže pedagogům poskytnout podporu, návody i metodickou pomoc a pomáhá při komunikaci se zákonnými zástupci.

dorbná
Mgr. Radka Drobná

Radka Drobná je certifikovanou poradkyní pro výživu.

 

Ve společnosti STOB lektoruje v kognitivně behaviorálním přístupu k terapii obezity. Současně je lektorkou vzdělávacích programů pro školy, firmy i veřejnost zaměřených na výchovu ke zdraví.

 

Je bývalou (i když srdcem stále je) pedagožkou.

 

Jejím životním mottem je: „S láskou k jídlu, s úctou k sobě.“.

Olga Sovová
doc. JUDr. Olga Sovová , Ph.D.

Olga Sovová je docentkou v oboru Bezpečnostní management a kriminalistika.

 

Je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy, kde získala jak titul JUDr., tak Ph.D. v oboru veřejné právo. Působí na Policejní akademii ČR v Praze, vyučuje na Katedře správního práva a správní vědy. 

 

Specializuje se na správní právo procesní, disciplinární odpovědnost regulovaných povolání a veřejnoprávní otázky zdravotnického práva.  Je spoluzakladatelkou Centra zdravotnického práva Právnické fakulty Univerzity Karlovy (2007), kde externě vyučuje a spolupracuje též s katedrou trestního práva.

 

Olga Sovová byla v letech 2011-2017 zástupkyní ředitele a poté statutární zástupkyní ředitelky Ústavu sociální práce Univerzity Hradec Králové. V současné době na této univerzitě působí jako akademická pracovnice Ústavu sociální práce Filozofické fakulty. Zabývá se interdisciplinárními a právními otázkami sociální práce. Je autorkou českých i zahraničních publikací v oblasti ochrany veřejných práv pacientů, ochrany soukromí při poskytování zdravotní péče, disciplinární a profesní odpovědnosti zdravotnických a sociálních pracovníků a veřejnoprávní odpovědnosti poskytovatelů zdravotní péče.

  

Olga Sovová je rovněž advokátkou a zapsanou rozhodkyní pro spotřebitelské spory. Je členkou Unie rodinných advokátů a místopředsedkyní Asociace na ochranu ekonomických zájmů Evropské unie v České republice. Pravidelně přednáší též na akcích určených veřejnosti pro popularizaci odborných otázek v oboru zdravotnického práva.

Kleiner Petr_foto
Mgr. Ing. Petr Kleiner

Petr Kleiner je učitel, konzultant, fotograf a nadšenec do moderních technologií.

 

Jeho široké vzdělání zahrnuje oblasti techniky, fyziky, ekonomie a humanitních věd. Studium na Technické univerzitě v Liberci, Univerzitě v Hradci Králové a Vysoké škole ekonomické v Praze mu umožnilo propojovat různé disciplíny a hledat mezi nimi zajímavé souvislosti.

 

Na Střední grafické škole v Pardubicích vyučuje fotografii, kde se snaží inspirovat své studenty k tvůrčímu a kritickému myšlení. Paralelně působí jako marketingový konzultant specializující se na strategie, branding a reklamu. Fotografie a audiovizuální tvorba jsou jeho velkou vášní, kterou rád spojuje s moderními technologiemi. Petr Kleiner je od roku 2019 předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100.

Verfl Lukáš_foto
Lukáš Verfl

Lukáš Verfl se věnuje profesi zdravotnického záchranáře.

 

Více než 20 let je odborníkem z praxe, a to jako člen zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje s tříletou praxí v LZS (letecká záchranná služba). Od roku 2006 je vedoucím záchranářem výjezdového střediska v Novém Bydžově.

 

Své dovednosti a znalosti zdokonalil absolvováním kurzu pořádaným evropskou resuscitační radou ALS (Advanced Life Support), kde se naučil teoreticky a prakticky zvládnout postupy používané k efektivní léčbě náhlé zástavy oběhu a kritických stavů, které mohou srdeční zástavu způsobit a poskytnout správnou péči nemocným se zástavou oběhu ve specifických situacích a kurzu ILS (Immediate Life Support Course).

 

Předávání profesních zkušeností a lektorské práci se věnuje od roku 2012.

 

Vysoké pracovní vytížení rád vyvažuje láskou k výtvarnému umění, designu, cestování a sbíráním filmových plakátů z minulého století.

3e7da0eff9da3909ab0fce11fed805c4
Václav Hruška

Václav Hruška je specialista v oblasti IT. Je majitelem společnosti IT Partner. Své schopnosti a dovednosti z oblasti informační a komunikační technologie umí s lehkostí svojí vlastní předat i účastníkům těchto kurzů. Naši účastníci jej milují pro schopnost srozumitelného a laskavého vysvětlení všeho v zákoutí IT. 

 
Profesně se zaměřuje na tvorbu webových stránek, databázových aplikací a poskytování webhostingových služeb. V tomto oboru má několikaleté bohaté zkušenosti.

lucie bure
Mgr. Lucie Burešová

Lucie Burešová je nadšená učitelka angličtiny a koučka.

 

Koučování propojuje s učením angličtiny. Vždy je v popředí jejího zájmu klient. Společně nastavují pravidla hry.

 

Profesně vychází z mnohaletých zkušeností práce s dospělými, koučovacích technik, procesové práce a holotropního dýchání.

beata-kynclova
Mgr. Beata Kynclová

Beata Kynclová pro učitele pracuje jako lektorka, mentorka a koučka.

 

Vystudovala Filozofickou fakultu Ostravské univerzity, učitelský obor český jazyk – německý jazyk. Má za sebou více jak 13letou pedagogickou praxi.

 

Lektorské práci se věnuje při zaměstnání od roku 1999. Je certifikovanou lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení.

 

Absolvovala kurzy RWCT zaměřené na kritické myšlení, kurzy lektorských dovedností, kurzy osobnostní a sociální výchovy, kooperativního a projektového vyučování, systemického koučinku, mentoringu a etické výchovy. Spolupracuje s řadou vzdělávacích institucí ČR. Je členkou České asociace mentoringu ve vzdělávání.

vítová
Barbora Vítová, BBA

Barbora Vítová je absolventkou New York Univerzity v Praze a od roku 2008 se soustředí na vzdělávací projekty pro děti. Je lektorkou inspirativních seminářů a workshopů polytechnické i digitální gramotnosti akreditovaných MŠMT.

 

Je spoluautorkou projektu Malá technická univerzita, který vysvětluje fungování světa techniky kolem nás.

Vytvořila projekt digitálního vzdělávání DIGI bez DIGI, ve kterém názorně a jednoduše ukazuje dětem, ale i pedagogům svět digitálních technologií bez používání počítačů a tabletů, hrou, prožitkem a na koberci. V roce 2019 se podílela na tvorbě dětské naučné knihy „Technické profese: Kdo nám staví dům?“.

 

Barbora Vítová je nadšenec pro technický a digitální svět, kterému se snaží porozumět natolik, aby znalosti z těchto oborů mohla předat zábavně, názorně a jednoduše jak dětem, tak i jejich pedagogům.

smolová
Mgr. Pavla Smolová

Pavla Smolová je průvodkyní a podporovatelkou na cestě ke spokojenému životu.

 

Provází klienty na jejich cestě ke spokojenému životu, k nalezení harmonie mezi osobním a pracovním životem, objevení svého životního poslání a zlepšení kvality svého života.

 

Její praxe je zaměřena na individuální poradenství a osobní koučink, který je skvělý v tom, že se nezabývá chybami, které jste v minulosti udělali, ale zaměřuje se na cíle, kterých chcete dosáhnout.

zikl
doc. PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.

Pavel Zikl je speciální pedagog a vysokoškolský učitel.

 

Dlouhodobě se věnuje problematice mentálního postižení a vzdělávání žáků se speciálními potřebami.

 

Podílí se na přípravě budoucích pedagogů 1. stupně základní školy a  mateřských škol. Ve své pedagogické práci se zaměřuje na přípravu studentů pro práci se žáky se speciálními potřebami a také na předměty specializované na jednotlivé druhy postižení a možnosti využití terapií.

Ackah Hajnalka_foto
Bc. Hajnalka Ackah

Hajnalka Ackah je akreditovaná koučka a mentorka EMCC EIA. Po studiu Vzdělávání dospělých působila ve vzdělávacích a neziskových společnostech na obchodních a manažerských pozicích a zároveň se věnovala osobnímu poradenství a mentoringu leaderů. Svým klientům pomáhá objevit jejich vlastní potenciál a vnitřní zdroje k řešení výzev, složitých situací či k uskutečnění důležitých rozhodnutí. Sami tak rozpoznávají překážky, které se jim staví do cesty a nalézají vlastní kroky k jejich řešení a překonávání. Díky tomuto procesu dochází k zásadním transformacím v jejich myšlení i životě.

 

Často se na ni obracejí lidé z pečujících profesí, zejména pedagogové, kteří se potýkají se stresem a vyhořením. Proto se ve vzdělávacích kurzech zaměřuje na prevenci vyhoření a na techniky pro posílení psychické odolnosti, které pomáhají pedagogům zvládat stres, a tím upevnit zdraví a psychickou pohodu.

fotka-libor-kyncl
PhDr. Libor Kyncl

Libor Kyncl vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, učitelský obor jazyk český – dějepis. Po 16 letech učitelské praxe působil též rok jako Školní inspektor. Nyní pracuje jako lektor, mentor a kouč. Od roku 2010 vede jako externista přednášky a semináře pro studenty učitelství.

 

Lektorské práci se začal věnovat od roku 1999. Je certifikovaným lektorem programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení.

 

Absolvoval kurzy RWCT zaměřené na kritické myšlení, kurzy lektorských dovedností, kurzy osobnostní a sociální výchovy, kooperativního a projektového vyučování, systemického koučinku, mentoringu, etické výchovy a další. Spolupracuje s řadou vzdělávacích institucí ČR, dále s Českou školní inspekcí, s MŠMT ČR a Fondem dalšího vzdělávání.

Šubrt Michal_foto (1)
Bc. Michal Šubrt

Michal Šubrt je absolventem hotelové školy v Chrudimi a dále vystudoval obor učitelství praktického vyučování na Univerzitě Hradec Králové.  

 

Je učitelem praktického vyučování a učitelem odborných předmětů na střední škole hotelnictví a gastronomie.

 

V gastronomii se pohybuje přes 30 let ať v běžném provoze nebo ve vedoucích pozicích. Realizoval mnoho svatebních hostin a společenských akcí, mj. banket a recepci na Velvyslanectví České republiky v Berlíně, zajištění a servis slavnostního obědu pro prezidenta České republiky, servis eventů na Universitě Murray Edwards v Cambridge.

 

Jeho školení se zaměřují na etiketu všedního dne, společenské stolování a gastronomické zásady, jak vhodně připravit stůl pro veškeré významné události, na alternativní přípravu kávy a čaje, na správnou přípravu, servírování a ošetřování veškerých nápojů, na snoubení nápojů s různými pokrmy, na přístup ke zdravému životnímu stylu.

stažený soubor
Mgr. Michal Brázda

Michal Brázda je učitelem informatiky a matematiky na základní škole. Vystudoval univerzitu v Hradci Králové
(obor Aplikovaná informatika) a následně učitelství informatiky na Ostravské univerzitě.

 

Ve svých hodinách naplno využívá iPad a počítače a je nadšencem do moderních technologií, které se dají využít ve výuce.

 

Kromě učení se také věnuje lektorování, kde se snaží inspirovat další učitele k využívání technologií efektivně a správně. Vede také kroužek robotiky a 3D tisku.

Vaníčková Vanda_foto
Mgr. Vanda Vaníčková, Ph.D.

Profesně je Vandě Vaníčkové nejbližší označení "učitelka na volné noze".

 

Věnuje se lektorování programů na školách, vzdělávání učitelů a knihovníků, oborové didaktice na vysoké škole a tvorbě metodických materiálů do výuky.

 

Mezi její oblíbená témata řadí, jakožto absolventka studia základů společenských věd a českého jazyka, mediální výchovu, čtenářskou gramotnost a obecně didaktiku. Radost jí také dělá organizace škol v přírodě, letních táborů a adaptačních kurzů.

  

I když společenské vědy vidí ve všem, mimo profesní záležitosti je hokejovou fanynkou, ráda cestuje, luští křížovky a pozoruje svět kolem sebe.

IMG_6919-2
Mgr. Klára Rybenská, Ph.D.

Působím na Univerzitě Hradec Králové jako lektorka a vysokoškolská pedagožka, kde svými tématy otevírám dveře do fascinujícího světa informatiky a moderních technologií. Moje akademická a profesní cesta je věnována nejen výuce a vědě, ale i praktickému školení v oblasti využití AI, či zaměření na 3D digitalizaci.

 

Má vášeň pro moderní technologie, informatiku, roboty a umělou inteligenci je hnací silou mého neustálého učení se novým věcem. Díky entuziasmu a zápalu pro věc mohu s radostí sdílet své znalosti nejen s mladší generací, ale i se seniory na Univerzitě třetího věku, kde kladu důraz na přístup "hledat cestu, nikoli důvod, proč to nejde".

 

Ve světě, kde se technologie a umělá inteligence setkávají s nekonečnou touhou po poznání a překonávání hranic toho, co bylo kdysi považováno za nemožné, jsem doma. Jsem nadšenec, který věří, že vzdělávání a technologický pokrok jdou ruku v ruce s osobním rozvojem a zdokonalováním společnosti.

 

Vstupte se mnou do světa, kde jsou hranice jen začátkem dalšího dobrodružství.

Fotka
Mgr. Martina Cibulková
Jsem psychoterapeutka se soukromou praxí v Hradci Králové, kde pracuji s dospívajícími od 15 let a dospělými. Jsem členkou České asociace pro psychoterapeuty (ČAP) a jsem vedena v Seznamu certifikovaných psychoterapeutů, kteří splňují kritéria Evropské asociace pro psychoterapii (www.czap.cz). Jsem rovněž členkou výboru SLEA, z.s., Společnosti pro logoterapii a existenciální analýzu. 
 
Vedle toho se věnuji lektorování v oblasti psychického zdraví. A mezi mé zkušenosti patří i práce v neziskovém sektoru a školství. 
monika-petirova
Monika Petirová
Poskytuji individuální psychologické poradenství. Působím také jako lektorka preventivních programů pro žáky a vzdělávacích programů pro pedagogy a širokou veřejnost.
 
Devět let jsem pracovala jako školní psycholog na Základní škole Schulzovy sady ve Dvoře Králové nad Labem. Se svými kolegy ze školního poradenského pracoviště jsem mimo jiné spolupracovala na preventivních aktivitách školyrealizovala intervenční programyposkytovala individuální konzultace žákům a rodičům a metodickou podporu pedagogům školy.

 

Vystudovala jsem magisterský obor Psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Na své alma mater jsem absolvovala rovněž rigorózní zkoušku a získala titul PhDr. Mám za sebou sebezkušenostní část psychoterapeutického výcviku v Biosyntéze.

Zdráhal Jindřich_foto (1) (1)
Ing. Jindřich Zdráhal

Jindřich Zdráhal je středoškolský učitel, lektor a nadšenec pro technologie, který se specializuje na informatické předměty a fyziku.

 

Učení se věnuje od roku 2006. Stále ho baví učit a integrovat technologie do výuky. S nadšením hledá nové způsoby, jak učinit vzdělávání efektivnější a přístupnější nejen pro své žáky, ale i pro kolegy učitele.

 

Píše o tom články na svém webu www.sskola.cz, ve kterých sdílí své poznatky a zkušenosti s efektivním využíváním technologií ve vzdělávání. Jako lektor srozumitelně a s nadhledem ukazuje, jak technologie mohou obohatit každodenní školní praxi a usnadnit práci učitelů.

na web
Mgr. et Mgr. Petra Ambrožová, Ph.D., MBA, MSc

Petra Ambrožová působí na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové, dlouhodobě spolupracuje s NPI ČR a Jedním světem na školách, lektoruje semináře pro pedagogy a realizuje wellbeingové programy pro žáky a studenty včetně adaptačních kurzů.

 

Odborně se věnuje zejména práci s třídními kolektivy, digitálním technologiím ve vzdělávání a námětům pro každodenní práci pedagogů. Především je ale bojovníkem za pozitivní klima ve školních třídách a řídí se mottem "Ve světě, kde můžeš být kýmkoliv, buď laskavý."

 

Všechny semináře končí myšlenkou J. A. Komenského "Škola má být dílnou lidskosti, nikoliv mučírnou ducha."

DSC_1183-1
Ing. Alena Čiháková

Alena Čiháková v současné době pracuje na pozici zástupce ředitele základní školy. Tuto pozici vykonává více jak 19 let. Během práce ve školství si rozšířila kvalifikaci o výchovné poradenství na základní škole.

 

Je absolventkou školení zaměřených na práci s žáky z autistického spektra, žáky s ADHD a navíc práci s nadanými žáky. Účastnila se též mezinárodního školení v Norsku, které bylo zaměřeno na integraci dětí, žáků a dospělých ve všech stupních vzdělávání.

 

Své znalosti ve výše uvedených oblastech zúročila ve škole při práci s žáky, kteří potřebují ke zvládnutí základního vzdělávání podpůrné opatření. Podporuje program pro práci s nadanými žáky na základní škole. V současné době je i lektorkou v oblasti Společného vzdělávání a témat s ním souvisejících.

Již jsme proškolili 3958 pedagogických pracovníků

Více zde

Naši partneři

Nejsme v tom sami. Díky našim partnerům můžeme klientům umožnit pocit pohody, dobré nálady a příjemné atmosféry. A za to jim děkujeme!

treeoflife.czRWEDnckravihora.czbalancecentrum.euitpa.czwww.mtuni.czRadka Drobnáoutput-onlinepngtools (2)output-onlinepngtools (1)stažený-souborstažený soubor (1)logo_hotelSkype_logo_(2019–present)Logo new v2images (2)

Zaujali jsme vás?

Podporujeme

Podporujeme následující projekty

skutecnydarek.czclovekvtisni.czmodraberuska.czlekari-bez-hranic.czNávrh bez názvu

© Všechna práva vyhrazena. www.propedagog.czCookies zásady
Obsah tohoto webu nesmí být v žádném případě bez písemného souhlasu dále publikován.

Vytvořila firma IT Partner

Pro Pedagog